Понеділок, 10 серпня 2020 року Розвиток підприємництва - розвиток держави зареєструватися

ЦИТАТА ДНЯ 10.09.2019 15:05

Президент України Володимир Зеленський доручив новому уряду у співпраці з новим складом парламенту поліпшити бізнес-клімат у країні, переглянути трудове законодавство та запровадити єдину систему електронних послуг....-- Президент України Володимир Зеленський
Президент України Володимир Зеленський інші цитати →
СВІЖІ НОВИНИ більше новин → ПОПУЛЯРНІ НОВИНИ
VI Міжнародний форум «Трансфертне ціноутворення та міжнародне оподаткування – 2020» VI Міжнародний форум «Трансфертне ціноутворення та міжнародне оподаткування – 2020»
28.05.2020 16:02
Шановні колеги! 28 травня 2020 року в Києві відбудеться VI Міжнародний форум «Трансфертне ціноутворення та міжнародне оподаткування- 2020». За традицією провідні експерти у сферах ТЦУ, фінансів, бухгалтерії, банківської системи, юриспруденції, політики, представники Державної податкової служби, Міністерства фінансів та інші, зберуться на одному майданчику та обговорять останні законодавчі новації, проблеми, перспективи розвитку та практичні аспекти роботи в галузі трансфертного ціноутворення. Серед ключових питань форуму: • поточний стан процесів імплементації в Україні окремих положень плану BEPS; • нові підходи держави в організації контролю у сфері трансфертного ціноутворення; • огляд нововведень 2020 року та перспективи інших очікуваних змін; • наслідки ратифікації Угоди між Україною та США щодо імплементації FATCA; • деталі старту процесів обміну інформацією про фінансові рахунки нерезидентів за міжнародним стандартом CRS у межах імплементації плану BEPS в Україні; • застосування правил трансфертного ціноутворення як інструменту планування бізнес-процесів; • критерії якості підготовки документації через призму перевірок та зауважень контролюючих органів; • кейси останніх перевірок з питань дотримання принципу "витягнутої руки"; • остання судова практика в розрізі спорів по суті процедур обґрунтування відповідності умов операцій принципу «витягнутої руки»; • міжнародний досвід застосування правил ТЦУ; • практичні приклади вибору методів для різних типів господарських операцій. Місце проведення: готель «Хрещатик», гранд-хол «Хрещатик», м. Київ, вул. Хрещатик, 14. Спікери: посадові особи Міністерства фінансів України, ДПС України, судді, вітчизняні та іноземні експерти у сфері трансфертного ціноутворення, практикуючі юристи та аудитори. Організатори: • Юридична група EUCON; • Школа трансфертного ціноутворення. Співорганізатор: • International Fiscal Association Ukraine. Деталі та реєстрація за посиланням: http://bit.ly/3bPDK6h
коментарів: 0
детальніше →
Експертна дискусія Експертна дискусія "Кластери – як інструмент протидії кризовим явищам та драйвер розвитку в регіонах" (13 травня 2020 року)
13.05.2020 17:24
Експертна дискусія 13 травня, 15:00-16:30 Ми повертаємось до обговорення тематики кластерного розвитку, яку розпочали 2-го квітня, але вже у посиленому форматі: із залученням представників Мінекономіки, обласних державних адміністрацій, системи торгово-промислових палат України та за підтримки Організації Об’єднаних Націй з промислового розвитку (ЮНІДО). Нагадуємо, що під час минулого вебінару ми дійшли консенсусу про важливість здорової державної політики протекціонізму, у квітні ми отримали реакцію окремих кластерів (зокрема, Херсонського бізнес-кластеру) й анонсували створення нових кластерів ІАМ (інжиніринг-автоматизація-машинобудування). Ми сформулювали основні виклики: краща консолідація кластерів, лідерство у встановленні нових орієнтирів економічного розвитку та запуск нових кластерів, зокрема в MedTech. Проте, протягом місяця ми не помітили швидкої та потужної реакції на ці виклики – зокрема, в сфері MedTech та цифрових спільнот. Аналітичний центр Industry4Ukraine в своєму черговому дайджесті фіксує цю реакцію, як «недостатньо адекватну масштабам викликів». Зараз час повернутись до цієї дискусії, оскільки саме кластерні об’єднання мають можливість швидко мобілізуватись та адаптуватись до змін. Для кращого аналізу ситуації та формування рекомендацій для влади та бізнесу ми плануємо висвітлити більше практичних кейсів кластерного розвитку в Україні, запросивши представників найбільших діючих кластерів до обговорення. Ми сподіваємось, що наші спільні рекомендації будуть враховані органами державної влади під час розробки стратегічних документів щодо виходу з кризи. Під час заходу ми очікуємо почути від практиків відповіді на три головні питання: Якою є реакція кластерних спільнот на виклики пандемії та економічного спаду? Яким має бути відповідне реагування та що цьому заважає? Якими є яскраві приклади іноземних кластерів та їх спільнот (передусім європейських) щодо діяльності у нових умовах? Чи є з ними взаємодія? Якими є рекомендації для органів державної влади та бізнес-об’єднань щодо першочергових кроків підтримки вітчизняних кластерів? Приймаються короткі виступи до 10 хв у форматі презентацій. Заявки на виступи у обговоренні прохання надсилати на електронну адерсу: info@industry4ukraine.net Матеріали дискусії стануть основою наступного Аналітичного дайджесту Industry4Ukraine, що планується до виходу на наступному тижні. Модерує захід Денис Базілевич, координатор платформи Industry4Ukraine. Для участі у заході необхідно заповнити реєстраційну форму. На електронну адресу, зазначену у формі, буде надіслано інструкцію з підключення до вебінару. https://www.industry4ukraine.net/publications/klastery-yak-instrument-protydiyi-kryzovym-yavyshham-ta-drajver-rozvytku-v-regionah/?fbclid=IwAR3tumMXcfetx-OViM3y8OsqOc_9JNhmGRVDyydvhlACvaLCnLAZDQj4MbE
коментарів: 0
детальніше →
30 квітня відбудється вебінар з підприємницької етики для малого та середнього бізнесу 30 квітня відбудється вебінар з підприємницької етики для малого та середнього бізнесу
30.04.2020 12:27
В рамках ініціативи «Підприємницька етика для українських МСБ» 30 квітня 2020 р. о 16:00 відбудеться вебінар для підприємців щодо впровадження Кодексу підприємницької етики. До участі запрошуються українські малі та середні підприємства, які мають бажання впроваджувати підприємницьку етику задля сталого розвитку власного бізнесу. Ініціатива реалізується Всеукраїнською Мережею Доброчесності та Комплаєнсу (UNIC) за підтримки Програми USAID “Конкурентоспроможна економіка України”. Під час вебінару підпириємці отримають відповіді на такі питання: що таке Кодекс підприємницької етики, його завдання, результати його успішного впровадження та наслідки не впровадження; основні розділи Кодексу та аспекти підприємницької діяльності, які вони регламентують; як адаптувати Кодекс до потреб вашого підприємства; процедура впровадження Кодексу та посадові особи, які забезпечують його виконання. Любомир Чорній, керівник напряму з покращення бізнесу-клімату Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України»: «Впровадження «Кодексів підприємницької етики» – один із можливих інструментів підвищення прозорості ведення бізнесу, який широко відомий у світі. Особливо активно користуються цим інструментом компанії, що інтернаціоналізуються та прагнуть виходити на нові ринки. Часто наявність подібного кодексу та впровадження відповідних стандартів є необхідною передумовою для участі компанії у різноманітних тендерах, її включення у міжнародні мережі та інтеграції в глобальні «ланцюжки доданої вартості». Українському бізнесу, який прагне бути активним учасником міжнародної торгівлі, варто придивитися до такого інструменту, ознайомитися з його перевагами та можливостями.» Часто, особливо на малих та середніх підприємствах, впровадження підприємницької етики планують, а потім відкладають на невизначений термін. Невдовзі підприємство починає набирати обертів і стикається з першими проблемами: те, що раніше для кожного співробітника здавалося очевидним, губиться у потоці щоденних операційних завдань, і компанія ризикує втратити основні переваги, які до цього робили її успішною. Впровадження кодексу підприємницької етики на ранніх стадіях розвитку бізнесу є запорукою його сталого розвитку. 86% з 200 найпотужніших у світі компаній за списком Forbes будують свої відносини із співробітниками на основі кодексу підприємницької етики. За словами Тетяни Короткої, заступниці бізнес-омбудсмена України: «В українському МСП задіяно понад 40% зайнятого населення країни. У більшості малих та середніх підприємців вже створені передумови для ґрунтовного провадження стандартів ділової етики. Саме тому вони задають високі стандарти як до держави і контролюючих органів, так і до власної справи і себе, як платників податків. Малі підприємці, які розбудовують свій бізнес на засадах сталого розвитку, добре розуміють ціну корупції для держави в разі невпровадження стандартів етики у власній діяльності». Кожен учасник тренінгу отримає готові до впровадження політики, розроблені кращими експертами на основі досвіду провідних світових компаній. Завдяки інформації, отриманій під час вебінару, спеціаліст зможе легко адаптувати цей документ до специфіки та цінностей своєї організації. Коли: 30 квітня 2020 р. о 16:00 Ціна: безкоштовно Реєстрація: Коронавірус Коронавірус в Україні: кількість нових випадків зростає https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf22usIwA1PfgPIvGzLJ_AMRZ0gDtineshZJJSd4sVP7s3TKQ/viewform?fbclid=IwAR2zlCEWsV-LATAOnED-UmnWLF5PZQXhhcZFq-bZS6Ve8tFGhrcPNQT1RUQ Посилання на івент: https://www.facebook.com/events/535223207405595/
коментарів: 0
детальніше →
Онлайн-дискусія Онлайн-дискусія "Дерегуляція vs Карантин: проблеми, можливості та перспективи" (28 квітня 2020 року)
28.04.2020 15:05
Період карантину та відповідні обмеження, які його супроводжують, зокрема повна зупинка або суттєві обмеження ведення бізнесу, створюють серйозні ризики для українських підприємців. За таких умов ще більшої гостроти набуває питання зменшення адміністративного навантаження на підприємців через скасування, або пом’якшення регуляторних вимог, іншими словами – процес «дерегуляції». Користуючись можливістю, запрошуємо бізнес-спільноту, представників органів місцевого самоврядування та громадськості з усіх куточків України на першу онлайн дискусію «ДЕРЕГУЛЯЦІЯ vs КАРАНТИН: проблеми, можливості та перспективи», протягом якої разом з запрошеними експертами з Києва, Львова та Вінниці ми поспілкуємось про:
коментарів: 0
детальніше →
Міжнародна конференція Ukraine Aviation Forum (16-17 квітня 2020 року) Міжнародна конференція Ukraine Aviation Forum (16-17 квітня 2020 року)
16.04.2020 15:54
Boryspil magazine інформує, що в період з 16 - 17 квітня 2020 року планується проведення міжнародної конференції Ukraine Aviation Forum (UAF) на тему: «Індустрія авіаперевезень. Виклики та можливості». Головним організатором конференції є Boryspil magazine – це єдине українське видання, яке отримує акредитацію на глобальних проектах світової авіації: Routes, IAWA. Авіаційний ринок України містить повний спектр зацікавлених сторін авіаційної галузі: виробників літаків, внутрішніх та міжнародних авіакомпаній, організацій технічного обслуговування, сертифіковані тренінг-центри, інфраструктури міжнародних аеропортів. Варто врахувати, що в послугах саме української авіації зацікавлено дуже багато бізнесових та інвестиційних структур світового рівня. UAF прагне забезпечити платформу для гравців авіаційного сектору для обміну кращими практиками, впровадження нових продуктів, послуг та навчання персоналу. UAF – це професійний простір, де зустрінуться: • експерти в бізнес-авіації, готові до відритої дискусії та обміну думками; • бізнесмени, які хочуть налагодити ділові контакти з потенційними партнерами або замовниками; • інвестори, що знаходяться в пошуку нових можливостей для найвигідніших інвестицій; • ентузіасти, які прийшли за професійними знаннями і досвідом в авіаційній галузі; У відкритому діалозі візьмуть участь: • українські та іноземні авіавиробники; • представники аеропортів; • менеджери авіакомпаній; • туроператори і страховики; • фахівці навчальних організацій. Теми конференції: • Відбір льотного екіпажу • ACMI перспективи розвитку • Концесії аеропортів • Об'єднання аеропортів • Консолідація авіакомпаній - подолання викликів • Нове слово в навчанні пілотів - електричні літаки • Лізинг запчастин • Оптимізація обслуговування і роботи в авіакомпанії Захід відбудеться 16 і 17 квітня 2020 року, за адресою: м. Київ вул. Велика Житомирська, 2А, готель InterContinental Kyiv, час початку реєстрації о 8:30. Реєстрація на форум за посиланням: https://bit.ly/2PuPGkk Контакти: +380 93 004 16 80 INFO@AVIAFORUM.EU
коментарів: 0
детальніше →
НАШІ ПАРТНЕРИ