Вівторок, 22 вересня 2020 року Розвиток підприємництва - розвиток держави зареєструватися

ЦИТАТА ДНЯ 10.09.2019 15:05

Президент України Володимир Зеленський доручив новому уряду у співпраці з новим складом парламенту поліпшити бізнес-клімат у країні, переглянути трудове законодавство та запровадити єдину систему електронних послуг....-- Президент України Володимир Зеленський
Президент України Володимир Зеленський інші цитати →
СВІЖІ НОВИНИ більше новин → ПОПУЛЯРНІ НОВИНИ
Онлайн-дискусія Онлайн-дискусія "Дерегуляція vs Карантин: проблеми, можливості та перспективи" (28 квітня 2020 року)
28.04.2020 15:05
Період карантину та відповідні обмеження, які його супроводжують, зокрема повна зупинка або суттєві обмеження ведення бізнесу, створюють серйозні ризики для українських підприємців. За таких умов ще більшої гостроти набуває питання зменшення адміністративного навантаження на підприємців через скасування, або пом’якшення регуляторних вимог, іншими словами – процес «дерегуляції». Користуючись можливістю, запрошуємо бізнес-спільноту, представників органів місцевого самоврядування та громадськості з усіх куточків України на першу онлайн дискусію «ДЕРЕГУЛЯЦІЯ vs КАРАНТИН: проблеми, можливості та перспективи», протягом якої разом з запрошеними експертами з Києва, Львова та Вінниці ми поспілкуємось про:
коментарів: 0
детальніше →
Міжнародна конференція Ukraine Aviation Forum (16-17 квітня 2020 року) Міжнародна конференція Ukraine Aviation Forum (16-17 квітня 2020 року)
16.04.2020 15:54
Boryspil magazine інформує, що в період з 16 - 17 квітня 2020 року планується проведення міжнародної конференції Ukraine Aviation Forum (UAF) на тему: «Індустрія авіаперевезень. Виклики та можливості». Головним організатором конференції є Boryspil magazine – це єдине українське видання, яке отримує акредитацію на глобальних проектах світової авіації: Routes, IAWA. Авіаційний ринок України містить повний спектр зацікавлених сторін авіаційної галузі: виробників літаків, внутрішніх та міжнародних авіакомпаній, організацій технічного обслуговування, сертифіковані тренінг-центри, інфраструктури міжнародних аеропортів. Варто врахувати, що в послугах саме української авіації зацікавлено дуже багато бізнесових та інвестиційних структур світового рівня. UAF прагне забезпечити платформу для гравців авіаційного сектору для обміну кращими практиками, впровадження нових продуктів, послуг та навчання персоналу. UAF – це професійний простір, де зустрінуться: • експерти в бізнес-авіації, готові до відритої дискусії та обміну думками; • бізнесмени, які хочуть налагодити ділові контакти з потенційними партнерами або замовниками; • інвестори, що знаходяться в пошуку нових можливостей для найвигідніших інвестицій; • ентузіасти, які прийшли за професійними знаннями і досвідом в авіаційній галузі; У відкритому діалозі візьмуть участь: • українські та іноземні авіавиробники; • представники аеропортів; • менеджери авіакомпаній; • туроператори і страховики; • фахівці навчальних організацій. Теми конференції: • Відбір льотного екіпажу • ACMI перспективи розвитку • Концесії аеропортів • Об'єднання аеропортів • Консолідація авіакомпаній - подолання викликів • Нове слово в навчанні пілотів - електричні літаки • Лізинг запчастин • Оптимізація обслуговування і роботи в авіакомпанії Захід відбудеться 16 і 17 квітня 2020 року, за адресою: м. Київ вул. Велика Житомирська, 2А, готель InterContinental Kyiv, час початку реєстрації о 8:30. Реєстрація на форум за посиланням: https://bit.ly/2PuPGkk Контакти: +380 93 004 16 80 INFO@AVIAFORUM.EU
коментарів: 0
детальніше →
Серія антикризових online-заходів для підприємців Серія антикризових online-заходів для підприємців
20.03.2020 17:27
Як підприємцям поводитися в період карантину? Чи підтримує держава малий і середній бізнес у кризовій ситуації? На які зміни очікувати в майбутньому? Ці та інші питання стануть темою серії антикризових online-заходів Національної бізнес-коаліції, що будуть організовані протягом березня-квітня 2020. 23 березня о 15.00 відбудеться перша дистанційна дискусія “Новації законодавства для малого та мікробізнесу у період карантину”. Експерти та лідери асоціацій підприємців з різних регіонів країни розкажуть про законодавчі новації, поточний економічний стан та можливі сценарії подальшого розвитку подій. Долучитися до обговорення буде цікаво представникам бізнес-асоціацій, власникам малого і мікробізнесу, економічним експертам та журналістам. Протягом обговорення можна буде поставити питання у чаті, а також надати з коментар чи пропозицію за погодженням модератора. ТЕМИ: 1. Законопроєкт №3220 "Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо підтримки платників податків на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)". 2. Фіскалізація. Заміна тотальної фіскалізації на більш оптимальну модель. Статус проєкту. Розрахунки Мінекономіки та незалежних експертів. 3. Законопроєкт №2166 “Про внесення змін до Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" (щодо усунення дискримінації за колом платників) - скасування ЄСВ сплячим і сумісникам ФОП. Статус проєкту. Ініціатива реалізується за підтримки Центру міжнародного приватного підприємництва (CIPE). Модератор дискусії - Анастасія Баклан, CIPE. Спікери: Олег Гетман, Економічна експерта платформа Володимир Дубровський, CASE Ukraine Олександр Чумак, Асоціація приватних роботодавців (Харків) Валерій Вєтров, Спілка підприємців Миколаївщини (Миколаїв) Борис Емельдеш, Всеукраїнська професійна асоціація підприємців (Одеса) Участь БЕЗКОШТОВНА, реєструйтеся: https://forms.gle/mCyR9xq5hnMMEcrE8
коментарів: 0
детальніше →
Круглий стіл «Прийняття та впровадження міжнародних та європейських стандартів: вплив на експорт» (19 березня 2020 року) Круглий стіл «Прийняття та впровадження міжнародних та європейських стандартів: вплив на експорт» (19 березня 2020 року)
19.03.2020 15:45
Запрошуємо вас до участі у круглому столі «Прийняття та впровадження міжнародних та європейських стандартів: вплив на експорт», що спільно організовується Національним органом стандартизації України (ДП «УкрНДНЦ») та проєктом GIZ«Підтримка рамкових умов для торгівлі в Україні». Коли? 19березня 2020 о 11:00 – 15:00(реєстрація о 10:30) Де? Конференц-зал ДП УкрНДНЦ (за адресою: м.Київ, вул. Святошинська 2) Стандартизація відіграє суттєву роль для збільшення українського експорту та розвитку національної економіки в цілому. Завдяки прийняттю міжнародних стандартів та підвищенню якості української продукції спостерігається збільшення попиту на українську продукцію не лише в ЄС, а також на об’ємних ринках країн Азії. Відповідно до Угоди про асоціацію між Україною та ЄС, Україна зобов’язалася не лише прийняти європейські стандарти (близько 5-ти тисяч гармонізованих стандартів та 24-х тисяч європейських стандартів, розроблених CEN, CELELECабо ETSI), а також скасувати розбіжності між національними стандартами, розробленими до 1992 року, та стандартами ЄС. Організація та координація діяльності з питань стандартизації, включаючи роботу технічних комітетів із питань стандартизації, представлення України в міжнародних організаціях зі стандартизації покладено на ДП «УкрНДНЦ». Для забезпечення діалогу та належного балансу інтересів між усіма зацікавленими сторонами, представниками технічних комітетів, влади, бізнесу, міжнародних та національних експертів ініційовано проведення круглого столу «Прийняття та впровадження міжнародних та європейських стандартів: вплив на експорт». Пропоновані теми до розгляду на круглому столі: Інструменти стимулювання експорту: технічні стандарти Міжнародні стандарти як інструмент стимулювання експортної діяльності підприємств та залучення інвестицій Угода про асоціацію між Україною та ЄС: зобов’язання та можливості для українських підприємств Вплив технічних стандартів на торгівлю між Україною та ЄС Стан та перспективи стандартизації в Україні: участь бізнесу Діяльність ТК у сфері впровадження міжнародних та європейських стандартів Потреби та пріоритетність прийняття міжнародних та європейських стандартів для посилення торгівлі: регуляторні процедури та наявні перешкоди Досвід розробки та прийняття стандартів ЄС, зокрема стандартів серії ISO14000 та ISO19000 Переваги отримання міжнародних та європейських стандартів для підприємств, що здійснюють зовнішньо-економічну діяльність: практичні кейси Діяльність комунікаційних платформ щодо підтримки процесу стандартизації та експортної діяльності Відкрита дискусія Для кого? До участі у круглому столі запрошуємо представників технічних комітетів 82, 125, 131, інших ТК, представників ДП «УкрНДНЦ», державних службовців, представників Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, представників бізнесу та бізнес-асоціацій, міжнародних та національних незалежних експертів, громадських активістів та інших зацікавлених осіб. Запрошені спікери: експерти проекту GIZ«Підтримка рамкових умов для торгівлі», представники Урядового офісу координації європейської та євроатлантичної інтеграції, Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, представники ТК та бізнес-асоціацій, економісти та дослідники міжнародної торгівлі. Для подання заявки на участь у круглому столі просимо зареєструватися на Комунікативній Платформі з Технічного Регулювання до 03.03.2020 за посланням: https://techreg.in.ua/ (Реєстрацію буде відкрито 28.02.2020 р.) Зареєструватись Підтвердження участі буде надіслано 10.03.2020 р. У разі виникнення запитань звертайтеся, будь ласка, до координаторів заходу п. Людмили Черняги (lyudmyla.chernyaha@gmail.com, 0503393749) та п. Тетяни Яковенко (assistant@uas.org.ua) З повагою, ДП «УкрНДНЦ» та Команда експертів проекту GIZ«Підтримка рамкових умов для торгівлі» Довідково: Проект GIZ «Підтримка рамкових умов для торгівлі в Україні» реалізується в рамках надання технічної допомоги Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України та в межах виконання Експортної стратегії України на 2017-2021 (ЕСУ) підтримав розробку дев’яти секторальних та крос-секторальних експортних стратегій, які мають на меті формування сприятливого бізнес-середовища для стабільного зростання експорту української продукції та успішного виходу на світові ринки.
коментарів: 0
детальніше →
Пережити перевірки: презентація інструментів для МСБ (16 березня 2020 року) Пережити перевірки: презентація інструментів для МСБ (16 березня 2020 року)
16.03.2020 12:14
Зараз час рухатись далі, і вже 16 березня ми презентуємо ще два важливі інструменти, які допоможуть підприємцям підготуватись та “пережити” державні перевірки. “Помічник підприємця" на inspections.gov.ua та посібник "Легка перевірка: шпаргалка для бізнесу" дозволять користувачу слідкувати за календарем державних перевірок його бізнесу, оцінити ступінь ризику свого підприємства, дізнатись, які документи йому підготувати та вимоги виконати, аби успішно пройти перевірку контролюючих органів, та як поскаржитись на порушення з боку інспекторів. У презентації візьмуть участь: ▪ Любомир Чорній, керівник напряму з покращення бізнес-клімату програми USAID “Конкурентоспроможна економіка України” ▪ Яна Горюнова, керівниця сектору розробки ПО Офісу ефективного регулювання BRDO ▪ Андрій Шпаков, голова правління, директор EasyBusiness Після презентації відбудеться панельна дискусія “Державні перевірки: пережити не можна сховатися” за участі Юлії Свириденко, заступниці Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Дата і час: понеділок, 16 березня, початок о 13:30 Місце проведення: УКМЦ, Хрещатик, 2 Реєстрація за посиланням: ▶https://inspections.gov.ua/ready4/ З питань акредитації ЗМІ звертатися до Юлії Решітько: +380509979360
коментарів: 0
детальніше →
НАШІ ПАРТНЕРИ