Сьогодні BRDO спільно з АСС, СУП, EBA та учасниками ринку таксі представили нову концепцію регулювання ринку таксі «Поїдемо по-новому». Цілі реформування ринку – забезпечення безпеки та якості перевезень, сплата податків та здорова конкуренція на ринку.

«Ми впевнені, що це вдасться забезпечити через запровадження декларативного принципу провадження господарської діяльності замість ліцензії на “внутрішні перевезення пасажирів на таксі” та запровадження платних, обмежених у часі (не більше 1 року), документів дозвільного характеру для провадження діяльності перевезення пасажирів на таксі», – зауважив керівник сектору «Транспорт та інфраструктура» Владислав Притоманов, презентуючи концепцію.

Ці та інші новації закладено у законопроект, розроблений спільно з учасниками ринку. Основою для його підготовки стала Зелена книга «Ринок послуг таксі», презентована BRDO наприкінці минулого року.

На презентації також відбулося підписання Меморандуму  про взаєморозуміння та співпрацю у сфері розвитку  ринку перевезень пасажирів на таксі та легковими автомобілями між BRDO, Асоціацією відповідальних перевізників та гравцями ринку. Основне завдання документу – об’єднання зусиль учасників ринку для впровадження нової моделі регулювання ринку таксі на засадах дерегуляції. Ним передбачено, зокрема:

  • скасування ліцензування для внутрішніх перевезень пасажирів на таксі та легковими автомобілями на замовлення для суб’єктів господарювання і заміну його поданням повідомлення про початок такої діяльності;
  • створення можливості надання послуг із внутрішніх перевезень пасажирів легковими автомобілями на замовлення автомобільним індивідуальним перевізникам за умови сплати ними фіксованого платежу за отримання дозволу на здійснення таких перевезень;
  • впровадження зручного та загальнодоступного механізму для водіїв, який дозволятиме швидко та зручно оформити дозвіл для здійснення перевезень;
  • звільнення від необхідності сплати інших податків чи зборів у разі сплати автомобільним індивідуальним перевізником платежу за дозвіл;
  • страхування життя та здоров’я пасажирів як обов’язкової умови діяльності на ринку таксі;
  • встановлення достатнього перехідного періоду для адаптації до вимог нового законодавства і застосування відповідальності а його порушення.